Realizované
DOUČOVÁNÍ ŽÁKŮ ŠKOL
Registrační číslo: CZ.02.3.X/0.0/0.0/20_080/0017551 – Rozvíjíme naši školu (podpořený z výzvy MŠMT Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony III)
Naše mateřská školka a základní škola společně realizují projekt s názvem Rozvíjíme naši školu registrační číslo: CZ.02.3.X/0.0/0.0/20_080/0017551, podpořený z výzvy MŠMT Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony III.
Doba realizace projektu je od 1. 9. 2020 do 31. 8. 2022.
Projekt je zaměřen na:
- personální podporu – speciální pedagog v mateřské škole
- využití ICT ve vzdělávání v mateřské škole i v základní škole
- extrakurikulární rozvojové aktivity pro žáky ZŠ – Kluby a Doučování žáků ohrožených školním neúspěchem
- projektové dny mateřské školy a základní školy
- odborně zaměřená tematická setkávání a spolupráce s rodiči dětí v MŠ
Hlavními cíli projektu jsou sociální integrace dětí a žáků včetně začleňování romských dětí do vzdělávání, kvalitní podmínky pro inkluzivní vzdělávání a zvýšení kvality vzdělávání a odborné přípravy včetně posílení její relevance pro trh práce.
Tento projekt je spolufinancován EU.
Registrační číslo: CZ.02.3.61/0.0/0.0/19_075/0016967 – Škola pro všechny II
Webové stránky: https://www.inkluzedecin.cz/
Obsah projektu
Projekt Škola pro všechny II síťuje 10 základních a 9 mateřských škol ve městě Děčín s cílem zvýšit kvalitu vzdělávání dětí a žáků, snižovat nerovnosti ve vzdělávání a školní neúspěšnost dětí a žáků prostřednictvím systematického vedení škol a pedagogů na území města, které je výrazně ovlivněno přítomností vyloučených lokalit. Podpora je směřována pracovníkům škol, dětem a žákům, zaměstnancům veřejné správy a rodičům.
Cíl projektu
Cílem projektu je udržet a rozšířit systematický a koordinovaný přístup k základnímu a předškolnímu vzdělávání ve školách zřizovaných městem Děčín (10 ZŠ a 9 MŠ). Jedná se o upevnění a systematické rozšíření proinkluzivních opatření a kariérového poradenství.
Snahou je zlepšit práci s dětmi, které pocházejí ze sociálně, kulturně či ekonomicky znevýhodněného prostředí, též zlepšit práci s rodiči dětí jak z takto znevýhodněného prostředí, tak i s rodiči majority, u nichž je potřeba pracovat s jejich předsudky. Projekt cílí na děti a žáky všech zúčastněných škol, jejich pedagogický personál, vedení škol, na samosprávu města i na rodiče.
Rozpočet
Celkové náklady:33 024 659,76 Kč (podíl města Děčín – 1 651 232,99 Kč)
Termín realizace
01.09.2020 – 31.08.2022
Registrační číslo: CZ.02.3.61/0.0/0.0/17_051/0008814 – Škola pro všechny
Webové stránky projektu
www.inkluzedecin.cz
Obsah projektu
Projekt Škola pro všechny síťuje všechny základní a mateřské školy zřizované statutárním městem Děčín, tedy celkem 15 organizací. V návaznosti na akci KLIMA je cílem projektu snižovat nerovnosti ve vzdělávání a školní neúspěšnost dětí prostřednictvím systematického vedení škol a pedagogů, stejně jako zvýšení kvality vzdělávání dětí a žáků na území sociálně vyloučených lokalit. Podpora je směřována pedagogickým pracovníkům, úředníkům samosprávy i dětem a žákům.
Cíl projektu
Cílem projektu je udržet a rozšířit systematický a koordinovaný přístup k základnímu vzdělávání ve školách zřizovaných městem Děčín, celkem 11 ZŠ. Jedná se o upevnění a systematické rozšíření proinkluzivních opatření a rozšíření o kariérové poradenství, které bude úzce pracovat právě s inkluzivními nástroji. Dalším cílem projektu je nově se v oblasti inkluze zaměřit i na mateřské školy. Projekt opět síťuje všechny mateřské školy zřizované městem Děčín, celkem 10 MŠ. Zde usilujeme o zlepšení práce s dětmi, které pocházejí ze sociálně, kulturně či ekonomicky znevýhodněného prostředí, též o zlepšení práce s rodiči dětí jak z takto znevýhodněného prostředí, tak i s rodiči majority, u nichž je potřeba pracovat s jejich předsudky. Projekt cílí na děti a žáky všech zúčastněných škol a jejich pedagogický personál.
Rozpočet
Celkové náklady:18 292 980,16 Kč (podíl města Děčín – 914 649,01 Kč)
Termín realizace 1. 9. 2018 – 31. 8. 2020
Registrační číslo: CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_036/0005322 – Podpora rozvíjení informatického myšlení
Podpora rozvíjení informatického myšlení je projekt PRIM, klade si za úkol inovovat obsah vzdělávací oblasti Informatika a ICT s důrazem na rozvíjení informatickéhomyšlení žáků, ve spolupráci s UJEP Ústí nad Labem, projekt je spolufinancován Evropskou unií.Odpady? Konec záhady!
Projekt „Odpady? Konec záhady!“ je určen předškolním dětem v mateřských školách a dětem mladšího školního věku na I. stupni základních škol. Smyslem projektu je seznámit děti poutavou a hravou ...Registrační číslo: CZ.02.3.61/0.0/0.0/15_007/0000210 – Škola pro všechny: Inkluze jako cesta k efektivnímu vzdělávání všech žáků
Cílem projektu PF UJEP, jehož jsme jako Fakultní škola partnerem, je zvýšení otevřenosti škol v oblasti inkluze. Budou využity standardizované nástroje pro evaluaci škol. Projekt bude zlepšovat vzdělávací praxi formou zvyšování kompetencí škol a školských institucí v oblasti inkluzivního vzdělávání v rámci akce KLIMA. Projekt bude realizovat metodickou podporu ped. pracovníků při práci s heterogenní skupinou a navyšování odborných kapacit pro práci s žáky s potřebou podpůrných opatření a s marginalizovanými skupinami.Registrační číslo: CZ.02.3.61/0.0/0.0/15_007/0000171 – Podpora žáků se SVP - PROKOM (OPVVV)
Cílem projektu je podpora rozvoje kompetencí komunikativních a kompetencí k učení žáků ohrožených školním neúspěchem, zejména žáků ze sociálně a kulturně odlišného prostředí, ve škole realizujeme extrakurikulární aktivity zaměřené zejména na logopedii a nápravu řečových vad.Registrační číslo: CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_022/0003731 – Pro lepší školu
Naše základní škola realizuje projekt s názvem PRO LEPŠÍ ŠKOLU,registrační číslo: CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_022/0003731, podpořený z výzvy MŠMT Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I.
Doba realizace projektu je od 1. 2. 2017 do 31. 1. 2019.
Projekt v ZŠ je zaměřen na:
- profesní rozvoj pedagogů ZŠ - další vzdělávání pedagogů v oblasti čtenářské a matematické gramotnosti, cizích jazyků, vzájemná spolupráce pedagogů, tandemová výuka, zavádění metody CLIL do výuky na ZŠ, nové metody ve výuce;
- extrakurikulární rozvojové aktivity ZŠ – Čtenářský klub pro žáky ZŠ, Klub zábavné logiky a deskových her pro žáky ZŠ, Doučování žáků ZŠ ohrožených školním neúspěchem.
Hlavním cílem projektu realizovaného na ZŠ je zlepšení kvality vzdělávání a výsledků žáků ZŠ v klíčových kompetencích.
Projekt v MŠ je zaměřen na:
- personální podporu MŠ – školní asistent pro mateřskou školu;
- profesní rozvoj pedagogů MŠ - vzdělávání předškolních pedagogů zaměřené na osobnostně sociální rozvoj, čtenářskou a matematickou pregramotnost, inkluzi;
- vzdělávání pedagogů v oblasti práce s dvouletými dětmi;
- sdílení zkušeností pedagogů z různých škol prostřednictvím vzájemných návštěv;
- prevenci logopedických vad a problémů komunikačních schopností u dětí v MŠ;
- odborně zaměřená tematická setkávání a spolupráce s rodiči dětí v MŠ.
Hlavním cílem projektu realizovaného v MŠ je zvýšení kvality předškolního vzdělávání včetně usnadnění přechodu dětí na ZŠ.
Tento projekt je spolufinancován EU.
Registrační číslo CZ.02.3.61/0.0/0.0/15_007/0000215 – Inkluze do škol
Termín zahájení projektu: 1. 9. 2016Termín ukončení projektu: 30. 6. 2019
Cílem projektu je zvýšit proinkluzivnost všech základních škol ve městě Děčín prostřednictvím vzniku školních poradenských pracovišť na každé škole, personálním posílením škol, DVPP, metodickým vedením ředitelů škol i pedagogických sborů, sdílením dobré praxe mezi školami a zavedením trvalé spolupráce škol a Magistrátu města Děčín.
Projekt Inkluze do škol je financován z finančních prostředků Evropské unie.
Inkluzivní tým: |
Koordinátor inkluze: Mgr. Jan Tirpák |
Školní psycholožka: MUDr. RNDr. Monika Červinková. PhD. |
Školní asistentky: Miluše Šenfeldová, Stanislava Líbalová |
Info na:
www.inkluzedecin.cz
Registrační číslo CZ.1.07/1.1.00/57.0323 – "Rozvíjíme zručnost", projekt zaměřený na rozvoj technických dovedností
Termín: 1. 9.2015 — 31. 12. 2015Klíčová aktivita: Rozvoj technických dovedností žáků na druhém stupni základní školy.
Podstatou realizace je vytváření žákovských výrobků na základě plánu rozvoje technických dovedností a následné
vyhodnocení. Do vytváření žákovských výrobků se aktivně zapojí minimálně 15 žáků druhého stupně ZŠ podporovaných
učitelem. Pro realizaci aktivity bude sloužit potřebné vybavení školní dílny nářadím pro žáky a pedagoga.
Registrační číslo CZ.1.07/1.1.00/56.1431 – „Jazykové vzdělávání“
Termín: 1. 9.2015 — 31. 12. 2015Naše ZŠ se na projektu podílí ve 2 klíčových aktivitách:
Čtenářské dílny jako prostředek ke zkvalitnění čtenářství a čtenářské gramotnosti. Zavedení ...
Reg. č. CZ.1.07/1.3.00/51.0036 – Mentoring a individuální rozvoj pedagogických pracovníků ve využívání digitálních dotykových zařízení ve výuce
Termín: 1. 9. 2014 - 30. 8. 2015Projekt se zaměřil na systematické vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti využívání digitálních dotykových zařízení ve výuce. Školy, zapojené do ...
Reg. č. CZ.1.07/1.3.00/48.0054 – Velká technika pro malé kutily
Termín: 1. 7. 2014 - 30. 6. 2015Projekt byl zaměřen na profesní rozvoj pedagogů MŠ a ZŠ v oblasti polytechnického vzdělávání a v oblasti lektorských a mentorských dovedností:
- ...
Reg. č. CZ.1.07/1.4.00/21.3530 – Kvalitnější vzdělání pro všechny
Od 1. 2. 2012 do 31. 7. 2014 realizovala ZŠ Na Pěšině 330, Děčín IX projekt Kvalitnější vzdělání pro všechny (CZ.1.07/1.4.00/21.3530). Mezi cíle projektu patřil rozvoj a zkvalitnění výuky ...
RYCHLÝ KONTAKT |
---|
ZŠ a MŠ Na Pěšině |
Telefon ZŠ: +420 775 427 176 MŠ Na Pěšině:+420 775 861 916 MŠ Rudolfova: +420 775 861 917 E-mail: zsbynov@seznam.cz |
AKTUALITY |
---|
Pozvánka na vánoční trhy 2024 |
Třídní schůzky |
Třídní schůzky se budou konat v úterý 19. listopadu 2024 od 17 hodin. |
Ředitelské volno |
Ředitel školy vyhlašuje podle § 24 odst. 2 zákona č.561/2004 Sb. ve dnech 31. 10. a 1. 11. 2024 z technických důvodů volné dny (ředitelské volno). V tyto dny nebude probíhat výuka, mimo provoz bude jídelna i školní družina. |
Organizace školního roku 2024/2025 |
Informace MŠMT |
Online výukové materiály |
Fotografie tříd 2018/2019, 2020/2021 |